حزب اصلاح ملی الجزایر، خواستار وحدت احزاب اسلامگرا شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، رسانه های الجزایر روز شنبه اعلام كردند 'حملاوی عكوشی' دبیركل حزب اصلاح ملی الجزایر در سخنانی تاكید كرده است كه حضور غیرمنسجم احزاب اسلامی در انتخابات آینده مجلس مانع از پیروزی آنها می‌شود.

عكوشی، افزود: احزاب اسلامی باید با تشكیل یك ائتلاف بزرگ به ‌صورت منسجم و متحد در انتخابات آینده مجلس شركت كنند تا بتوانند به پیروزی قطعی برسند.

وی، یادآورشد كه تهیه یك لیست واحد از طرف همه احزاب اسلامی و معرفی چهره های سیاسی مورد نظر خود در انتخابات پارلمانی به پیروزی اسلامگرایان منجر خواهد شد.

دبیر كل حزب اصلاح ملی الجزایرهمچنین یادآورشد كه اگر هر حزب، اعضای موردنظر خود را به تنهایی وارد انتخابات كند به ‌طور قطع نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آورد.

این فعال سیاسی الجزایری در بخش دیگری از سخنان خود تأكید كرد كه تشكیل ائتلاف اسلامی همچنین مانع از بروز هرگونه تقلب در انتخابات آتی خواهد شد وحزب اصلاح ملی آماده پیوستن احزاب موافق برای ائتلاف است.

احزاب سیاسی اسلامی الجزایر پیشتر در نشست های خبری خود اعلام كردند كه در صورت برگزاری یك انتخابات سالم و شفاف، پیروز انتخابات آینده مجلس این كشور خواهند بود.

تعدادی از احزاب سیاسی نیز پیش از این برای برگزاری انتخابات سالم در كشور؛ بركناری دولت فعلی الجزایر و تشكیل یك دولت موقت را خواستار شدند.

این درحالیست كه'عبدالعزیز بوتفلیقه' رییس جمهوری الجزایر در روزهای گذشته در سخنانی با تاكید بر برگزاری انتخابات در10می 2012 میلادی (21 اردیبهشت 1391) درخواست انحلال دولت از سوی احزاب سیاسی را رد كرد.

وی گفت: تدابیر قانونی و لازم برای برگزاری انتخابات آینده مجلس مهیا است.

رییس جمهوری الجزایر از سازمان های بین المللی از جمله سازمان همكاری های اسلامی به صورت رسمی خواسته است تا نمایندگان خود را برای نظارت برروند انتخابات آینده مجلس به الجزایر گسیل نمایند.

÷یش بینی می شود كه با توجه به تحولات سیاسی و انقلاب های مردمی در تعدادی از كشورهای اسلامی منطقه و همچنین افزایش مطالبات مردمی در الجزایر، احزاب اسلامگرای این كشور پیروز انتخابات مجلس ملی مردمی این كشورخواهند بود.

خاورم.**1200**1740





:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
SettLer در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
سلام.. شما به دليل داشتن مطالب جالب در وبلاگ ما لينک شديد.. اگه مايل باشين مارو هم لينک کنيد ممنون ميشم.
عنوان : JusT Fun
آدرس : http://danisettler.loxblog.com/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: